De afgelopen jaren zag ik op veel plekken hetzelfde: marketing was super druk met allerlei initiatieven, maar de tijd ontbrak om goed te onderzoeken of dit wel de juiste initiatieven waren. Dat moet anders. En zo ontstond mijn aanpak. Een aanpak waarmee ik organisaties ondersteun en leer om meer te halen uit hun marketinginspanningen.
Laat je inspireren.
Lees meer
Waarom ik doe, wat ik doe.
Waarom doe je wat je doet? Wat had ik altijd een hekel aan deze vraag. Niet dat ik mijn werk verschrikkelijk vond, maar om nou te zeggen dat het een weloverwogen keuze was. Nee, niet bepaald. Gelukkig is dat nu totaal anders.
In gesprek met je klant? Volg deze 5 stappen.
Je wilt je doelgroep activeren. Om maximaal resultaat te halen uit je inspanningen is het wel belangrijk dat je die doelgroep door en door kent. Hoe pak je dat aan? In dit artikel leg ik je dat stap voor stap uit.
SaaS Praat – Wilco Moen
In SaaS Praat ga ik in gesprek met B2B marketing professionals uit de SaaS wereld. Van successen tot fuck-ups. We leggen het op tafel. Laat je inspireren door vakgenoten. Deze keer ging ik in gesprek met Wilco Moen. Een échte vakidioot met een flinke dosis ervaring binnen B2B software organisaties.