Marketing is keuzes maken. Durven maken. En precies dát is moeilijk als je er zelf middenin zit.
Écht kritisch kijken naar je eigen product, je boodschap en je marketingaanpak is knap lastig. Het gevaar voor oogkleppen ligt op de loer.
Je kunt doorgaan zoals je altijd al deed óf is een frisse blik van buitenaf een goed idee?
Onderbouwd advies.
Ik onderzoek welke keuzes (in product, boodschap, doelgroep en aanpak) nodig zijn om jouw product nog beter onder de aandacht te brengen. Hoe? ik houd klantinterviews, begeleid interne brainstormsessies en analyseer jullie huidige plannen, budgetten en resultaten. Dat alles breng ik samen in een marketingadvies. Natuurlijk spreken we dat advies uitgebreid door zodat het team snapt wat ze te doen staat.
Het resultaat?
- Een propositie check met verbetervoorstellen op boodschap, product en doelgroep.
- Een ijzersterke marketingstrategie op één A4.
- Ideeën die niet alleen op papier geweldig zijn, maar ook écht uitvoerbaar zijn.
- Concrete adviezen om jouw organisatie te laten groeien.